Vanwege de Black Friday actie kan de levertijd één werkdag vertraagd zijn.

Garantie & klachten

Terug naar klantenservice

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Garantie uitsluitingen:

  • Het ontbreken van de originele aankoopbon/factuur.
  • Het niet aanhouden van de montage voorschriften.
  • Schade aan het product door verfresten.
  • Schade aan het product door boren en slijpen (waardoor splinters/slijpsel in het product kunnen komen).
  • Schade aan het product door gebruik van verkeerde onderhoudsmaterialen smeermiddelen die niet geadviseerd zijn door Doorax.
  • Schade aan het product door onzorgvuldig handelen.
  • Schade aan het product door inbraak/geweld.
  • Schade aan het product door het gebruik van andere onderdelen dan die door Doorax zijn geleverd en geïnstrueerd en/of door het gebruik van ander gereedschap.
  • Normaal te verwachten slijtage gezien de gebruiksduur van het product.
  • Externe omstandigheden en vervuiling, extreme weersinvloeden of vervuiling (zout, zand, stof, beestjes).
  • Externe factoren als natuurrampen, terreuraanslagen, blikseminslag en dergelijke situaties.
  • Alle andere situaties die redelijkerwijs buiten de verantwoordelijkheid van Doorax vallen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@doorax.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.