Heb je een vraag over de garantie dat geldt voor jouw product(en) of heb je een klacht over jouw bestelling? Op deze pagina lees je meer over de garantietermijn, hoe je hier aanspraak op kunt maken en welke stappen je kan ondernemen om jouw klacht bij Doorax te melden. Wij gaan er natuurlijk alles aan doen om dit zo snel mogelijk met je op te lossen. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je liever direct contact met ons? Scroll naar beneden voor de contactmogelijkheden met onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
Voor de bestelde producten op onze webshop geldt een wettelijke garantie termijn. Bij het merk M&C hebben de cilinders een garantie termijn van 5 jaar.
Neem contact op met onze klantenservice en vermeld de gebreken binnen twee maanden na constatering van het gebrek aan ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Hoe lang het repareren van jouw product duurt hangt af van het gebrek en of het mogelijk is om een reparatie uit te voeren. Wij brengen je hier altijd van op de hoogte telefonisch of per e-mail.
Wij vinden het vervelend dat je een klacht hebt! Stuur een mail naar info@doorax.nl en vermeld hierin jouw klacht. Wij helpen je graag bij het vinden van een oplossing.
Het ontbreken van de originele aankoopbon/factuur.
Het niet aanhouden van de montagevoorschriften.
Schade aan het product door verfresten.
Schade aan het product door boren en slijpen (waardoor splinters/slijpsel in het product kunnen komen).
Schade aan het product door gebruik van verkeerde onderhoudsmaterialen smeermiddelen die niet geadviseerd zijn door Doorax.
Schade aan het product door onzorgvuldig handelen.
Schade aan het product door inbraak/geweld.
Schade aan het product door het gebruik van andere onderdelen dan die door Doorax zijn geleverd en geïnstrueerd en/of door het gebruik van ander gereedschap.
Normaal te verwachten slijtage gezien de gebruiksduur van het product.
Externe omstandigheden en vervuiling, extreme weersinvloeden of vervuiling (zout, zand, stof, beestjes).
Externe factoren als natuurrampen, terreuraanslagen, blikseminslag en dergelijke situaties.
Alle andere situaties die redelijkerwijs buiten de verantwoordelijkheid van Doorax vallen.
Leidt een gesprek met Doorax over jouw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.