Wil je een bestelling plaatsen in onze webshop of heb je al een bestelling geplaatst? De meest gestelde vragen en antwoorden over het bestellen van één of meerdere producten bij Doorax vind je hier. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je liever direct contact met ons? Scroll naar beneden voor de contactmogelijkheden met onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
Heb je nog geen orderbevestiging ontvangen en is de betaling wel geslaagd? Check je spambox, soms komt de orderbevestiging hier binnen. Zit de orderbevestiging niet in je spambox? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij sturen je dan een nieuwe orderbevestiging toe.
Wil je jouw bestelling of het bezorgadres wijzigen? Neem hiervoor z.s.m. telefonisch contact over op met onze klantenservice.
Wilje jouw bestelling annuleren? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Na ontvangst heb je 30 dagen bedenktijd en kun je jouw bestelling zonder opgave van reden annuleren.Let op! Je product dient ongebruikt en in goede orde door ons te zijn ontvangen.
Heb je per ongeluk de verkeerde maat besteld en kom je hier na het plaatsen van je bestelling achter? Neem dan z.s.m. telefonisch contact op met onze klantenservice. Heb je een verkeerde maat besteld en het artikel al ontvangen? Ook dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt als zakelijke klant gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen in onze webshop. Heb je vragen over een bestelling of ben je benieuwd naar de voordelen van onze zakelijke klanten? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ja, dit is zeker mogelijk. Doorax levert bij bestelling van cilinders een veiligheidscertificaat. Op vertoon van dit certificaat is het mogelijk om sleutels of cilinders bij te bestellen.