Wist je dat wij van Doorax jouw bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag versturen en dat je geen verzendkosten betaald voor bestellingen binnen Nederland en België? Meer vragen en antwoorden over de levering en verzending van jouw bestelling vind je hier. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je liever direct contact met ons? Scroll naar beneden voor de contactmogelijkheden met onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
De verzendkosten zijn binnen Nederland en België gratis.
Per product vermelden wij de verwachte levertijd op basis van een verzendadres in Nederland. Gaat het om een zending buiten Nederland? Vul in de checkout je verzendadres in en dan laten wij op basis daarvan de verwachte levertijd zien.
Ja zeker. Wij verzenden ook naar de volgende landen: Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk en Spanje.
Voor verzending buiten Nederland en België hanteren wij andere verzendkosten. Deze kosten verschillen per land. Je vindt de verzendkosten per land in de check-out tijdens het plaatsen van een bestelling.
Ja, het is mogelijk om jouw bestelling af te halen bij ons hoofdkantoor in Wehl. Je kunt voor deze optie kiezen tijdens het afrekenen.
De meeste bestellingen worden indien mogelijk verpakt als brievenbuspakket. Bij grote cilinder sets, deurbeslag of smartlocks versturen wij de bestelling standaard als pakket. Houd de track & trace in de gaten of het een brievenbuspakket of pakket is. Bij een brievenbuspakket hoeft je voor levering niet thuis te zijn, die past namelijk door de brievenbus.
Wij versturen onze producten in een neutrale doos en met transparante tape. Daarnaast raden wij aan bij een nabestelling van sleutels te kiezen voor levering bij een PostNL afhaalpunt, vrienden of collega's zodat het adres waar de sleutels bij horen niet bekend is.
Alle bestellingen worden verstuurd met een track & trace code. Wanneer jouw bestelling onze werkplaats heeft verlaten ontvang je per e-mail een persoonlijke track & trace code.
Een bestelling geplaatst met een verkeerd bezorgadres? Neem dan z.s.m. telefonisch contact op met onze klantenservice.
Wij versturen onze pakketten standaard met PostNL. Bij het afrekenen heb je ook de keuze voor avondbezorging met DHL.